Bestellen en bezorgen
Defect of verkeerd product?
Wat jammer! Helaas kan het voorkomen dat je product tijdens het transport beschadigd raakt of dat het verkeerde artikel wordt geleverd. In zo'n geval sturen we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket op, maar kunnen we helaas geen geld teruggeven. Als het een tweede keer gebeurt en het product nog steeds defect is, betalen we het volledige aankoopbedrag terug.
Pakket kwijt / pakket retour?
Als een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd om logistieke redenen, zullen we altijd een nieuw pakket opsturen voordat we verder gaan met ons terugbetalings- en retourbeleid.Levering wanneer niet thuis of op het postkantoor
Als een pakket aan de deur wordt afgeleverd of wordt afgegeven bij een postkantoor, dan heeft GooGroove de kosten voor het afleveren van het pakket op zich genomen. Als het pakket niet wordt ontvangen of niet wordt opgehaald bij het postkantoor, gaat het automatisch terug naar de leverancier en hebben wij het recht om 15 euro in mindering te brengen op het bedrag dat je terugkrijgt.
-
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
GooGroove neemt de verzendkosten voor zijn rekening. Je betaalt dus geen verzendkosten.
* Je moet echter wel de verzendkosten betalen om je item terug te sturen.
-
KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, we verzenden al je artikelen met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de bestelstatuspagina, waar je een link naar ontvangt via e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
- WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
GooGroove streeft naar een snelle levering van producten. Als je op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst, streven we ernaar om je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze producten worden rechtstreeks vanaf onze leveranciers verzonden. Hierdoor is de gemiddelde levertijd 5-15 werkdagen.
Als je pakket niet afgeleverd kan worden, wacht het 7 dagen op je bij een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Je ontvangt hiervan bericht van de chauffeur, die ook de afhaallocatie aangeeft. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
- Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven afleveradres correct is. We doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, dus er is altijd een klein venster om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist verzendadres hebt opgegeven.
-
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKET
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Mocht het zo zijn dat je Track & Trace aangeeft dat je pakket is afgeleverd op je adres - maar je hebt je bestelling nog steeds niet ontvangen - meld dit dan, 14 dagen na de aangegeven leverdatum zal er een onderzoek worden gestart door PostNL, wij houden je hiervan op de hoogte totdat het onderzoek is afgerond.
Vragen over je bestelling
Heb je vragen over je bestelling? Bekijk dan onze pagina met veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.